Sunday, July 22, 2012

Home » , » Salam Ramadhan =)

Salam Ramadhan =)

Assalamualaikum.. Heyyyyoooo! Pa habaq? :D Lama betui aku tak update, berhabuk dah blog ni. Camne nak tau blog dah berhabuk/usang? entah, aku pun tak tau, tak nampak pun sarang labah² or kekotoran kat blog ni =))

Anyway, Selamat Menyambut Bulan Ramadhan Al-Mubarak! Al-Mubarak yek, bukan murtabak ==" kan dah lapaq.. -_-


Gambar khat diatas hasil dari blog Awangpurba... cantik dia punya punyaa... apa nak cakap ek? dia punya artwork lah! harhar. Asalnya warna hitam, bila letak kat blog aku ni tak nampak apa sebab background blog ni hitam, so aku tukar ke putih.. maaf ekk :)

Aku minta maaf kat korang jika ada apa² salah. Selamat menjalani ibadah puasa :)

2 comments

July 22, 2012 at 7:12 PM

Happy fasting, Zai :)

July 29, 2012 at 6:00 PM

@Alia Laila akak jugak :)

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza