Wednesday, June 6, 2012

Home » , » Masalah Shoutbox : IKLAN

Masalah Shoutbox : IKLAN

Assalamualaikum, yo korang! =) Cube korang (blogger) tgk shoutbox korang. Tak kiralah cbox ke, busuk.org ke, apa apa je lah asalkan dia shoutbox. Haih, shoutbox ni bagi pendapat aku , tempat blogger sesama blogger bersembang, singgah2, tanya khabar. 


La ni aku tengok kat kebanyakkan shoutbox banyaaaak iklan. huh =_=" 
Iklan 'says' kebanyakkannya.. kan? Entah, aku tak brapa nak suka iklan camtu. Macam ditipu je rasanya..ahaha. Yelah kan, kita nk baca blog dia + komen + kenalan kalau boleh. Tapi ni, kita plak menambahkan duit says dia ==" 
Aku pun ada gak churp2 ngan says, tapi takde lah smpai spam2 komen blog/cbox atau spam kat fb suruh org click.
Dulu time zaman blogging tahun 2010 kebawah takde plak iklan banyak cenggini kat shoutbox. Aman je rasanya dengan ziarah blog org sambil sesembang kan =)


Oh ya, lepas ni kat shoutbox. Aku nak korang panggil 'Zai' kalau boleh. 
Macam " Singgah Zai, pekabo? " , "Zai, datanglah blog saya baca entri terbaru saya" . So, aku tahulah korang datang blog aku dan bukannya spam dan buat iklan. ^_^ Boleh?


sumber gambar google image 'Announcemet'
sumber gambar google image 'Giorgio A. Tsoukalos' pastu tambah text sikit

11 comments

June 6, 2012 at 2:09 PM

saya selalu gak kena dan pernah buat entry pasal ni. rasa nak lempang je sape buat gini. huhu, sabo jelah.

June 6, 2012 at 2:21 PM

@Amanina haha.. sabor2 :)

June 6, 2012 at 2:38 PM

nyue pon pernah kena gak...iye la..xpyg buat cm tu..sbb kita pon main jgk..tp depend la org nk klik ke x..

June 6, 2012 at 4:48 PM

hehe zai, baca ni : nialidia.com/2012/06/tips-supaya-tak-terklik-iklan-merepek.html

supaya tak tertipu bodo-bodoh cenggitu. sekadar berkongsi. heee

June 6, 2012 at 6:19 PM

@Nyue iyepp.. zai pun ade gak churp2 says tu tapi takdelah buat smpai gitu.

June 6, 2012 at 6:20 PM

@NiaLidia. itu zai tahu :)

June 6, 2012 at 6:21 PM

@NiaLidia. eh lupa pula. Terima kasih kongsi2 tips :) semoga pelawat kat sini dtg blog anda jugak tgk tips itu. ^_^

June 7, 2012 at 12:56 AM

Sy terus termenyumpah je. Haram duit 20sen tu. Hahak

June 8, 2012 at 1:00 AM

paham 200% hehee..biasalah zai..dunia ksg semua nk mudahh jerh! huh!

June 28, 2012 at 11:07 PM

Dah buang shoutbox sebab takda orang datang cakap hai pun. Iklan ja bersepah T_T

Haiiiii !! Lama tak sembangggg :D

June 30, 2012 at 9:12 AM

Baiklah Zai... Hehehe... Sekarang ni banyak BOT dari orang sebenarnya Zai. Hehehe

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza