Thursday, March 8, 2012

Home » , , » Wajah baru sudah.

Wajah baru sudah.

Assalamualaikum.. Hello, siapa di sana? Saya disini nak hello di sana je.kbai.


Amacam blog ni? ok tak? aku tak tukar banyak pun. Sekadar tukar kaler blog ni je.
Ok tak kaler gini? Kalau ada apa² nak komen pasal blog ni beritahulah ye..


Oh ya, header aku tak buat lagi. Hurmm.. aku tak ada idea nak buat design header camne, ada haritu aku rasa nak nangis sebab ketandusan idea.. T_T aku rasa je lah, tak nangis pun lagi..nguahaha


Terima kasih kepada Mish Apple dan Miss No Right komen entry sebelum ni  .
Walaupun entry pendek je, ada gak orang komen..haha. Blogger femes tuuu dua orang ni ^_^


Oklah, entry ni pendek² je. Blog dah lain, but idea aku masa takde untuk update entry..sobs


berhenti menaip.

8 comments

March 8, 2012 at 5:29 AM

comey je..cuma background ngan biru2 sidebar ni xbape kne..maybe zai leh adjust sikit..eh akak xtau design2 sngt tp tu la ygb akak rase..pandangan org lain mungkin sesuai..

psst~zai ade silent reader la ^_^

March 8, 2012 at 2:10 PM

cantek.. cantek.. tapi, kalau hijau pink lagi smart kot... #lari

March 9, 2012 at 10:26 AM

cantik..kemas.. bahagian komen pun kemas gak... nice

March 9, 2012 at 2:53 PM

@misyamissyou background biru2 sidebar ni? zai saje je nk bg terang sikit..ehee :)

March 9, 2012 at 2:53 PM

@Yuu Hidayu kalau perempuan buat pink ler, ni laki..hahaha

March 9, 2012 at 2:54 PM

@Fuhpixel ye? hoho.. terima kasih Fuhpixel :D

March 9, 2012 at 4:07 PM

uit pemalas..update je lah...nanti dpt sambung belajar mkin malas..grrr!

March 11, 2012 at 6:24 PM

Fuhyo...mcm tu migrain ehh...dasat jugak...

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza