Wednesday, March 21, 2012

Home » , » HARI INI! RESULT SPM 2012

HARI INI! RESULT SPM 2012

Assalamualaikum ! Yeargh! Harini dah masuk 21hb! Sudah tiba masanya result SPM keluar pada pukul 10am nnti.. 
Aku rasa gementar, serem2 (seram²) sikit, risau.. Dah macam nak pi menikah dah pagi nnti! wahaha.


Ramai kawan kat facebook yang dok ckp kat aku suruh aku gitau result aku nnti.. Adeh.. Kalau gempak, aku gitau lah.. Kalau tak seberapa, aku pertimbangkanlah nk gitau ke tak..huehue


Ok, solat hajat...baca yassin..pastu tidur! jum²~




goodluck kekawan semua =D semoga kita dapat keputusan yang cemerlang! InsyaAllah, amin!


HAPPY BIRTHDAY MAMA! ^_^ 

5 comments

March 21, 2012 at 10:56 AM

Salam perkenalan.....gud luck yea...

March 23, 2012 at 11:31 PM

Happy belated birthday mama zai :D

March 31, 2012 at 10:30 PM

Syatoza Zai amacam result SPM...ok tak?

April 1, 2012 at 11:59 PM

woot woot~
ape cer result? :P

April 2, 2012 at 3:11 PM

@HeNRieTTa JoSe salam perkenalan :D

@Alia Lailayeah, thanks kak ;)

@Cik Zai result? err.. Aaaa..hahaha
nnti zai gitau kat fb :D


@Puteri Iqa Izyan dah gitaukan kat im fb tadi :P

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza