-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ok, aku bukan nak cite pasal bahasalah. Aku nak cite pasal apa yang aku buat selama 5 bulan lepas aku habis sekolah. Macam² aku buat sebenarnya. Macam malam² melepak dengan kawan, ngadap komputer + tenet tiap² hari, belajar Adobe Illustrator, pegi belajar memandu lesen kereta, dan lain².. Tapi aku nak tunjuk kat korang, pasal Adobe Illustrator ( Ai ). Dulu pakai Adobe Photoshop je, sekarang ni dah suka dah kat Ai ni =D
Mula² memang aku tak tahu langsung nak guna Ai ni, aku explore² kegunaan tool dia kat Pakcik Google dan tanya macam² kat abang aku sendiri.. Aku trylah melukis guna Ai ni. Serius best!
Meh aku tunjuk kat korang hasil yang telah aku buat yang tak seberapa ni;
![]() |
| Ini Dai dari Misteri Naga ( Dragon Quest, Dai No Daiboken ) Komik ni dulu sama femes dengan komik Mutiara Naga ( Dragon Ball ) tau tak?! haha |
![]() |
| Ini Pop. Bukan KPOP atau mercun pop.. =_=" Ini pun karekter dari komik Misteri Naga ( Dragon Quest, Dai No Daiboken ) , rakan seperjuangan Dai. |
![]() |
| Yang ni kalau korang tak kenal, aku taktau lah nak cakap apa..haha -.- Aku buat separuh je, tak pandai lagi nak buat bibir dengan hidung.. T_T *comey plak akak Heliza ni.. Auw auww~ |
![]() |
| Wallace & Gromit! Yeayy~ animasi dari tanah liat kan? Serius cite ni best. Sama best dengan cite Shaun the Sheep.. =D |
![]() |
| Yang ni pulak panda.. Cube eje, p a n d a.. Panda-i! ^_^" Aku ambik kat tutorial mana entah. Femes dah tutorial buat panda ni.. |
Orite, ok tak? ke ko? T_T Nak buat gambar orang jadikan vector tu lah agak susah nak buat. Tu aku suka buat watak animasi ngan bende simple je..ngeh3






