Kak Syu!!! Cintaku tebal + Hak milik kekal! dah macam lagu Linda & Diana dah.. =__="
.click header atas tu untuk terus ke contest tersebut.
geli² msg ngan kawan... =B
Itulah syarat² dia jika anda mahumeminang join contest ni.. ^_^"
Aku nak cakap sikit.. Cun? Cunkah blog aku ni? Lawa? Lawakah blog ni? Kemas? Kemas ke? Selekeh je aku tgk >_<" and then tambahan dari aku, Hensem ke blog ni? InsyaAllah..haha =D
Lagi satu, ermm.. Nak cakap kat Kak Syu, kalaulah contest ni menggunakan undian, Err... Dengan serta merta *ceyhh ayat
Zai tarik diri ^_^ Ok? Sebab apa? Bro Alieff! Pinjam entry! ^_^ Baca SINI je la..
.click header atas tu untuk terus ke contest tersebut.
Assalamualaikum, perghh! Aku nak joinlah contest ni.. Kenapa aku nak join contest ni? O.o
Walaupun aku dah menang Template Tercantik by Gayahspers?Just for suka suki, kalau menang Alhamdulillah syukurlah.. Dapat gak topup untuk aku
Itulah syarat² dia jika anda mahu
Taq :
Lagi satu, ermm.. Nak cakap kat Kak Syu, kalaulah contest ni menggunakan undian, Err... Dengan serta merta *ceyhh ayat
Zai tarik diri ^_^ Ok? Sebab apa? Bro Alieff! Pinjam entry! ^_^ Baca SINI je la..
Okeh, nk habis menaip dah ni.. Lepas ni nak menulis plak.. Tulis buku skolah T.T malas!
Chauwww.. Assalamualaikum.. Salam Maulidur Rasul.. Peace! ^^,v
kepada Atiey : sorry sgt2 x dapat join contest tu, sebab melibatkan gambar.. Zai malas nak join contest² yg kene gambo ni.. ;D sorry..


