Showing posts with label contest. Show all posts
Showing posts with label contest. Show all posts

Saturday, August 13, 2011

Siapa nak Contact Lens FREE? Jom join contest ni!

Assalamualaikum! Whooooaaaaaa!!!!!!! Apa khabar korang? Sihat? Selamat Berbuka/Bersahur/Berpuasa ya.. Petang tadi aku and the geng pegi shoot prewedding kat pekan dan tempat bersejarah iaitu tuttt~ *Malas aku nak gitau.. Maaf! ^_^" Best! Alhamdulillah syukur sebab cuaca yang mendung, tak panas =)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


CONTEST : CANDID PHOTO!
psst~ click gambo Byha kat bawah ni pastu zoom kat mata dia.. Biru wohh =0 Jelez gua, gua asyik² pakai contact lens warna merah je.. *ade ke merah? =="
Jom join contest ni! Dianjurkan oleh NABIHAH dari OhhByha! 
Apa hadiahnya? :
Dueba Series - Pop C Light Grey
Dueba Series - Pop C Light Brown
Siapa nak Contact Lens?!!! Siapa nak?!!! *saya saya! =="
Sila CLICK DI LINK INI. Syarat² pernyertaan pun ada di sana ^_^ Terima Kasih!

Tuesday, March 15, 2011

JOM JOIN BLOG REVIEW SHARA BUNGA

Korang tak suka tak apa. Asalkan zai bahagia..muahahaha~
-click banner atas ni utk ke blog review dari kak shara =) -

Kak Shara ni nak review blog, so zai nak! Rasanya tak pernah lagi org review blog zai ni.. 
Sape lah nk review blog yg x seberape ni kan..sobs2~ *konon² keciwa


- Kak Shara, Errr.. Cikgu BI kan? Teacher, can i go to the toilet,please? =__="

- Sejak tahun lepas lagi aku follow kak shara ni.. Kak Shara ni lah kenalkan aku ngan Ben Ashaari.. Kalau takda Kak Shara ni, xde lah kot aku kenal Ben Ashaari?hohohoho

- Sampai skang blog Kak Shara mengekalkan tema blognya berwarna pink.. Kalaulah aku buat warna pink kat blog ni, camne eh? Nak ke kome dtg blog ni? Aawww~ xD eh, tapi ade yek blogger lelaki yg warna pink blog dia.. aku dah lupa dah.. Dah femes dah kot beliau tu? O.o

- Errr, ada sekali tu, blog dia.. tulisan font yg berangkai ke ape ntah.. Siyez den ckp yg den x brape suka.. *sorry! =D Tapi skang tak dah.. ok jek ^_^

- Aku suka entry yg Kak Shara cite pasal paint tu.. Hamzah Ian gaduh ngan Ayeem..wakakakka! xD Pandai lukis yekk ^_^


tag: Kak miera, Kak mish, bro afiq, bro ayeem! Hambik! haha

- Yg aku heran skang ni.. Sapa yg review sapa ni? >_<" Sama² lah kita review ek..hehe

Monday, February 14, 2011

Kontest Blog Cun.Lawo.Kemas. plus hensem ^_^

Kak Syu!!! Cintaku tebal + Hak milik kekal! dah macam lagu Linda & Diana dah.. =__="
.click header atas tu untuk terus ke contest tersebut.


Assalamualaikum, perghh! Aku nak joinlah contest ni.. Kenapa aku nak join contest ni? O.o
Walaupun aku dah menang Template Tercantik by Gayahspers?Just for suka suki, kalau menang Alhamdulillah syukurlah.. Dapat gak topup untuk aku geli² msg ngan kawan... =B

Itulah syarat² dia jika anda mahu meminang join contest ni.. ^_^"
Taq : 

Aku nak cakap sikit.. Cun? Cunkah blog aku ni? Lawa? Lawakah blog ni? Kemas? Kemas ke? Selekeh je aku tgk >_<" and then tambahan dari aku, Hensem ke blog ni? InsyaAllah..haha =D
Lagi satu, ermm.. Nak cakap kat Kak Syu, kalaulah contest ni menggunakan undian, Err... Dengan serta merta *ceyhh ayat
Zai tarik diri ^_^ Ok? Sebab apa? Bro Alieff! Pinjam entry! ^_^ Baca SINI je la.. 


Okeh, nk habis menaip dah ni.. Lepas ni nak menulis plak.. Tulis buku skolah T.T malas!
Chauwww.. Assalamualaikum.. Salam Maulidur Rasul.. Peace! ^^,v

kepada Atiey : sorry sgt2 x dapat join contest tu, sebab melibatkan gambar.. Zai malas nak join contest² yg kene gambo ni.. ;D sorry..



Wednesday, December 8, 2010

The Most Beautiful Flower Contest using Digital Camera



Yeszaa, contest pertama dari Syatozapunyer.blogspot.com ^__^


Camner nak join??
1. Follow blog ni Tak payah la, suke hati kome nk follow ke tak.. =___="
2. Buat entry "The Most Beautiful Flower Contest using Digital Camera"
3. Letakkan banner gambar contest ni.. dan linkkan blog ini
4. Tag? Tiada had maksimum utk tag rakan anda, ikut suka anda..
5. Masokkan gambar "bunga" anda..
6. Gambar "bunga" itu boleh diedit hanya "COLOUR" sahaja, sila tunjukkan "SEBELUM" dan "SELEPAS" diedit ya.. Jangan lupa letakkan watermark or url blog anda kat gambar tu kalau boleh.. Kang kene curi kang.. O.o
Contoh:
Sebelum di edit
Selepas

7. Sekurang² nya satu gambar dah memadai ya ^__^
8. Sejujurnya, beritahu jenis camera digital apa anda gunakan time anda tangkap gambar bungar tersebut..
9. Hadianya adalah rahsiaa.. Maybe topi? barang berharga? Henpon? Topup? Rahsia....
10. Dah siap? Hantar link anda pada komen ini ^___^
11. Tarikh tutup? Ahad 12/12/10.. insyaAllah ^_^

Amacam? Nak join?
Ada ape2 hal, masalah ke ape ke, komen sini yek
*update!
Untuk tak kelirukan anda,
Camera jenis camni
*thanks LetsGodigital!
Yaa, namanya COMPACT CAMERA yek.. Atau orang biasa panggil DIGITAL CAMERA
Camera jenis begitu sahaja diterima dalam contest ni.
Yang DSLR *digital single lens reflex camera Tidak dapat diterima yek ^_^"
TQ

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza