Saturday, February 18, 2012

Home » , , » Pergi Funfair

Pergi Funfair

Setelah beberapa tahun tidak pergi ke funfair, akhirnya aku pergi juga haritu. Funfair tu berhampiran dengan tempat tinggal aku. So, aku pergilah...
Last pergi masa aku darjah berapa agaknya..lupa sudah. Memang aku ni jenis tak keluar rumah sangat. Pergi tgk wayang pun baru sekali dua kot. HAHAHA.


Funfair kat tempat tu tidaklah sehebat macam gambar diatas. Ala kadar je aku tengok. Asalkan ade bende naik pusing² tu ape bende ntah nama nya aku dah lupa. Automatik tempat tu jadi 'Funfair'. kan? =="


1 token bersamaan rm2. Aku belilah 2 token bersamaan rm4. Rasa macam.. ==" mahalnya.. Memang camtu ke harga beli token? Aku main 1 game je, main game baling dart tu. Main² dapat hadiah yang paaaaaaaling aku tak sangka. Ku sangkakan panas sampai ke petang rupanya hujan di tengahari. Eh, tetiba je... memang tak padan langsung.. -,-


Aku dapat ni;


err? hehehee ==" ade sape² nak? Takpelah, aku simpan utk kenangan jelah.


uikss?? ; dah takmo pi funfair dah lepas ni..rm4 token yang dibeli tu baik beli burger special + keju. kan? kbai, assalamualaikum. kredit

17 comments

February 18, 2012 at 12:34 PM

byha main token kat J.J & Tesco RM1/token . tokey kat funfair tu cekik darah

February 18, 2012 at 10:05 PM

HAHA. Comel sangat tu. Baru nak mintak dari Zai, dah nak simpan pulak. Keke.

Shag naik Genting aritu dapat yg besar punyaaaa~ Berlagak tak ? :Pp

February 19, 2012 at 11:42 AM

comelnya patung bunny tu.sebesar tapak tnagn ko aje.

funfair mmg cekik darah.klo pergi sana pun abah aku provide rm2 je sorang.

February 19, 2012 at 2:56 PM

Kak alia pernah tengok wayang sekali saja. Jom sepp tangan sesama jadi geng. HAHA

Nak patung kecik tu :D

February 20, 2012 at 3:01 PM

funfair patut tukar
sadfair ..

ambuihhh..mahai sangat sampai 2token 4hengget...kasi dangdut kang ...baru tahu...


betui ah ..baik beli burger special keju...perut lagi seronokkk ..haummm :P

February 20, 2012 at 8:11 PM

balik malaysia anak2 suka sgt nk gi funfair..akak lak geram.membazir je byk beli token

February 24, 2012 at 3:15 PM

@Ohh Byha mmg, koje mencekikkkk je =='' haha

February 24, 2012 at 3:16 PM

@Puan Besar Shag Yahaya wekk, zai nk simpan!haha

eh eh, ade bau berlagak disitu..keh2

February 24, 2012 at 3:17 PM

@N.A.Z besar lg tapak tgn aku..harhar
rm2 sorang, tu baru sorang.. kalau 3 4 orang? :3

February 24, 2012 at 3:18 PM

@Alia Laila yeah geng! ;)
nak? mintak pakwe akak belikan laaaa :PP

February 24, 2012 at 3:20 PM

@wanabee jap, nak bayangkan 'kasi dangdut' tu..keh3 xD

yuupp.. lapar la plakkk T_T

February 24, 2012 at 3:21 PM

@Lydia Miza(Aidyl Azim) tu laa =/ rasa membazir plak..

February 26, 2012 at 7:18 PM

hahaha! nice entry!

Anonymous
February 27, 2012 at 10:52 PM

hi, can you please advice if the funfair is still around and where is it

i want to go there with my family

thanks
john

February 28, 2012 at 12:06 PM

@A Girl Like You thanks you :)

February 28, 2012 at 12:07 PM

@Anonymous it was in malaysia. it is located in front of TF(Perak) and it is still around.

March 3, 2012 at 4:14 PM

gua tak pernah pegi punpair..huwaaa lagi menyedihkan

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza