Monday, February 13, 2012

Home » , » Bermonolog. ye eh?

Bermonolog. ye eh?

Sekarang dah 13 Debruari 2012. Sudah 6 hari berlalu hari jadi aku. Kini aku dah umur 18 tahun >_< Dah besyaaaa dah dia..*pang 


Dah 2 bulan lebih aku cuti. Eh, 2 bulan lebih ke? Bulan 12,1 betullah la tu 2bulan lebih =..="


Aku tak kerja, malasssss.. Mungkin sebab nak balas dendam. Time sekolah aku rajin, time cuti lama² ni biar la malas pulak..kah3


Teringin jugak nak kerja, tapi lesen kereta aku tak buat lagi. Adoi! Bila nak buat ni....


Sekarang ni musim main game. Dalam bulan 2 ni je dah lebih 2,3 game aku download.. Amboi, mentang2 internet dah upgrade. Keje aku dok donlod game je lah.. haih


Aku download game, delta force extreme, red alert 2, tony hawk's underground 2, allies & axis.. amboii*again..


Sekarang ni main Allies & Axis tu.. Boleh tahanlah.. Game yg agak bersejarah sikit.. eh? aku main je =B




Hah, aku rasa dunia blogging dah makin boring..


Tu pada pendapat aku la.. Sebab dlu masa aku mula2 blogging ramai je org aktif, skang ni dah kurang.. Ada yang dah berhenti berblogging, ada yang malas nak update blog macam aku ni enn enn.. -,-




Oyeah, aku bermonolog seorang diri.. Monolog ke? entah apa aku merapu ni..


Heh, tetiba aku rindu blogging macam dlu.. =/


Dah la, nak blah.. chiauww~
Eh,kejap.. Ada ke orang nak komen entry  camni? kah3
Terima kasih lah diucapkan pada sesiapa yang komen tu =)


Assalamualaikum.

1 comment

Anonymous
February 14, 2012 at 11:33 AM

hepy belated bday laa.. =)

ade je org komen.. hehehe =p
rajin2 kan lah blogging =)

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza