Thursday, October 6, 2011

Home » , , , , » Dato' Fadhli pengganti Dato' Lat? | Conteng-conteng

Dato' Fadhli pengganti Dato' Lat? | Conteng-conteng


Assalamualaikum, yosh! Pa habaq hangpa semua? Pehhh.. Agak lama cek tak update blog ni.. Nak update, tapi takde idea.. Lagi satu dok sibuk dengan SPM lepas ni.. Cek takot! Cek dah cemuih dah dengan dok jawab soklan negeri² lain.. pemalas -_- 
Doa²kan cek jadi rajin balik ya! ^_^"
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Conteng-conteng? Tahu? Kecik² pi conteng dinding rumah, sampai mama marah >.< Conteng dan terselit jawapan exam kat meja kelas smpai kantoi dengan cikgu..*ok, itu bukan aku..^^" Semua orang pernah conteng².. Dengan conteng² lah bakat seni kita tu keluar..kan?

Okok. cukuplah tu aku merapu.. Korang kenal Blog ContengConteng? Aku dapat tahu Conteng² ni dari Ayeem.. Aku masuk je blog tu, terus aku minat! Warghhh.. Mmg cool dan rare gilalah cara En. Fadhli ni 'menconteng²'! Macam style Dato' Lat dah aku tengok tapi Conteng² ni ada identitinya sendiri..  ^_^

Beberapa hari lalu, aku tempah Buku Conteng² Edisi Ke-2
Aku eksaited gila vavi bila dah dapat buku tu.. 
Dah macam hot ticket dah aku tengok sekali pandang..ohoho

Siapa yang tengok kulit buku tu je mesti tertarik punyalah! Lukisan yang simple je, tapi comel! Penuh dengan lawak² dan kenangan² kita dedulu.. Antara contohnya yang aku terkenang;
main pemadam, main tepuk kad, gunting rambut, pasal kucing.. =,) Ohh kenangan.... 

Setiap pembaca mesti ada komen kan? Komen aku.. hurmm..hah! Dato' En. Fadhli, boleh tak buat page banyak sikit? Tak puas baca! :D
Psst, kome tak nak ke? Belilah! SINI

Eh, japp.. ade penyibuk;
Identiti tuan blog dirahsiakan..jengjungjing~ *tengok sidebar ler! =_="
Gila banyak noise..snap waktu malam..kah3

sumber : -contengconteng,
             -netbook 1malaysia! HAHA
             

8 comments

October 7, 2011 at 1:33 AM

Terima kasih banyak-banyak. Saya akan perbaiki lagi di masa akan datang. Terharu bila ada yang hargai kerja-kerja saya. Sekali lagi thanks so muach! =)

October 7, 2011 at 2:47 PM

styele la blog contengconteng tuh....i loiikkkkkkkkkkkkkeeeee

October 8, 2011 at 10:02 AM

comel ila buku conteng2 tuuuu

October 12, 2011 at 9:41 AM

oit2. prepare utk spm lah. =P

eh. apa kata bagi buku tu kat akak. hadiah. lalalala~

October 25, 2011 at 2:14 PM

nk conteng kat blog dik jelah..buleh x??? hee :P

October 25, 2011 at 2:15 PM

hohhooo...memang femes eh buku ni?zai! belanja akak pliss!

October 25, 2011 at 11:39 PM

hehe..adakah tuan blog xde mulut?? jeng jeng jeng...heheee ^_^

October 27, 2011 at 9:28 PM

wah, comel la, lukisan dia..untung la sape yang pandai lukis ni =)

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza