Saturday, October 29, 2011

Home » , , » Bila kali terakhir hampa teriyak ? - Tagged

Bila kali terakhir hampa teriyak ? - Tagged

Assalamuaalaikum.. Yes Yes! Keyboard aku dah ok! kah3! *padahal mmg elok je pun keyboard ni ^^"


Aku dapat tagged dari Kak Alia Laila dari Kulim, Kedah, Malaysia ni. Waahhh...lama gilos aku tak buat tag ni.. Last aku buat tag err..errr.. lupa *_* Malaslah nak selongkar balik entry² lama!



You must post these rules.
• Each person must post 11 things about themselves in their jurnal.
• Answer the questions the tagger set for you in their post and create eleven new questions for the people you tagged to answer
• You have to choose 11 people to tag and link them to the post.
• Go to their page and tell them you have tagged him/her
• No tags back
• No stuff in the tagging section about you and tagged if you are reading this, You legminately (aka really,trust with all honestly) have to tag 11 people (ergh! Ni aku malas ni! Boleh tak aku langgaq peraturan ni? =__=" Bukan kene saman ke ape bile tak buatkan kan kan..)


11 things about Zai;

  1. Aku anak bongsu. Tak manja! *ni yang guwa malas nak gitau ni guwa anak bongsu =_="
  2. Aku pakai cermin mata. Power cermin mata aku ni aku rasa 700 kot.. ? Kot je lah, sebab aku tibai je 700 tu.harharhar
  3. Aku berumur 17 tahun. Masih belajar dan akan menghadapi SPM pada 14/11 ini. *doakan kami*
  4. Aku suka tidur, nak pulak time cuti sabtu ahad ni. Jangan haraplah aku nak keluar buat apa² aktiviti pada waktu pagi. >_<
  5. Aku suka bawak kain lap muka gi sekolah. Sebab aku rimas muka aku berminyak, dok pegang & lap je la guna kain tu.
  6. Tinggi aku tak brapa tinggi sangatlah, lebih kurang 170+ gitu.. Pendek je..kan?
  7. Berat aku, aku dah lupa.. Tapi aku ni gemuk jugaklah =_="
  8. Aku tak sehensem mana pun.. *tetiba
  9. Aku suka makan makanan dan minum minuman..kah3. Aku suka makan nasi pattaya dan milo ais sejuk
  10. Aku suka coklat! Cadbury <3
  11. Dan last sekali, aku suka seorang tu.. Aku suka tangkap gambar =) Tapi camera aku baru je anto hospital aritu.. T_T sedih!

 Soalan dari Kak Alia Lailaisabella;
Macam mana kita kenai ? 
= Ha'ahkan? Camne kita kenai? Aku lupa dahhh! Tapi Kak Alia ada gitau dulu yang dia dah lama follow blog aku ni dulu sejak follower aku bawah 100 lagi. Cuma aku je tak perasan masa tu..sobs~
Filem terakhir yang hampa tonton ?
= Transformer. Tahun 2007. *aku bukan kaki wayang
Apa yang ada di bawah katil hampa ?
= Habuk! 
Jenama ubat gigi yang hampa duk guna la ni ?
= Colcagate =B
Boleh dak hampa sentuh hidung dengan lidah hampa ? ce try :p
= Mana boleh! =__="
Hampa duk dekat mana 3 jam yang lepas ?
= Tidoq! haha
Berapa kali deringan telefon yang akan hampa biarkan berdering sebelum hampa jawab panggilan tersebut ? 
= Brapa kali yang mungkin..keh3
Jika mampu, kereta apa yang hampa nak beli ?
= Ford Mustang.. *peh! macam mampu
Bila kali terakhir hampa teriyak ?
= Bulan 4 kot. Time kem pengawas..*dem! malu!
Hampa pakai spek mata dak ?
= Sila lihat gambar di atas.
Bagitahu keputusan peperiksaan hampa untuk semua subjek secara jujur. muahahahahaha 
= Errr? Last exam aku time trial aritu.. Nak gitau ke?!!!
  1. Ada 2 je A, dan yang lain semua lulus. *jujur kan? :P
Takpa², aku akan buat yang terbaik untuk SPM nanti! Yeargh!

Kbai! Nak taip apa lagi ni? Malaslah nak taip dah.. =_=" Nak langgaq peraturan kat atas tu! keh3


2 comments

October 29, 2011 at 7:14 PM

terima kasih zai sebab jawab :') jujur gila jawab soalan last tu :D

*sama la. kak alia pun kaki tidoq jugak -_-

November 3, 2011 at 4:10 PM

rajin jawab tagged ^_^

eh. akak pun suka milo ais.

:D

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza