Sunday, January 29, 2012

Home » , , » Ini Memang Cara Aku

Ini Memang Cara Aku

Assalamualaikum, yo kome (anda).. Buat apa tu? Tengah tgk AJL atau Ceramah Ustaz Azhar Idrus kat Shah Alam tu? Aku nak tgk ceramah tu, tapi nk streaming lembab lah tenet aku ni =..= Takpa takpa, nnti mesti ada masuk youtube ni ^_^ aku tgk AJL je la dlu..haha
----------------------------------------------------------------------------------------------------


Orite, korang pernah tengok tak orang pegang laptop/netbook dengan cara tak berapa nak normal? Tak pernah? Tgk lah gambar bawah ni;
anggaplah laptop/netbook tu letak kat atas riba.. Kome ni =="
Err.. tak pelik? Biasa je? K,fine.. aku tak kisah..haha. Aku buat camtu sebab aku rasa selesa kat pergelangan tangan ni.. Aku pernah cerita pasal masalah pergelangan tangan aku tu.. Boleh click di entry tarikh paling aku takkan lupa <---sekarang aku dah lupa..kah3 Tapi, aku tak berapa selesa bila nak menaip.. susah kalau posisi camtu nak menaip kat keyboard :)


Ada jugak yang buat macam² posisi dia mengadap laptop.. Asalkan selesa.. 
Ini cara Ayeem Ayam, dia selesa buat camtu tak kiralah tengah edit flash, update entry, main fb dan lain² .. Dia bersyukur yang dada dia besar =..="


Apa cara/posisi/style korang ngadap laptop/netbook plak? Meh la citeee =>


psst~! Aku takda idea langsung nk buat gambar atas tu, tak tau nak lukis tangan..haha.  tgk blog Huzaifah ni, aku ambil sikit idea dari dia la.. simple je tangan, tajam je..haha
Followlah blog dia.. best :)
*update : aku gune netbook utk pakai main fb ke ape.. tapi kalau photoshop2 semua tu pakai pc =)

15 comments

January 29, 2012 at 10:35 PM

haha cakap lah ko melukis pun guna cara tu? payah tu!

January 29, 2012 at 10:36 PM

lisa lebih selesa kalau guna lappy atas meja je :) senang sikit.

January 29, 2012 at 10:39 PM

@Ayeem Jemain err, a'ah..HAHA tapi selalunya pakai pc je, lg selesa! :D

January 29, 2012 at 10:40 PM

@Alyssa Amanda zai pun :D tapi kalo xde meja, atas peha la..haha

January 29, 2012 at 11:14 PM

ngaaa same ngan akak! haha :P

January 30, 2012 at 11:38 AM

suka cara ayeemm

January 30, 2012 at 8:59 PM

owh..akak letak kat meja je..

January 31, 2012 at 9:28 PM

haha. memang rare lah posisi lappy baring letak atas dada. cane nak buat tu eh?? Sakit kut kalau sy guna posisi tu lebih 10 minit, GULP!

January 31, 2012 at 9:49 PM

@misyamissyou yg mana satu sama? haha :D

January 31, 2012 at 9:50 PM

@Aini Azman tak sakit ke? =..=

January 31, 2012 at 9:50 PM

@Lydia Miza(Aidyl Azim) zai pun :D

January 31, 2012 at 9:51 PM

@Dilla Sabbar rare ke?haha :D
yelah, kalau netbuk takpe letak kat dada.. sbb netbuk agak ringan sikit.. kalau laptop? =="

February 1, 2012 at 8:10 AM

Kihkihkih.... first time tengok gaya-gaya camgini... So far selalunya duduk dekat meja je... tak penah pulak buat aksi canggih camgini. Hehe

February 8, 2012 at 3:12 AM

sometimes buat macam tuh! haha..=)

February 8, 2012 at 10:51 AM

amboii. sungguh stylee letteww. haha

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza