Friday, March 25, 2011

Home » , , , , » Zai!! SPM ko berapa A?

Zai!! SPM ko berapa A?

Assalamualaikum, Wooohoooot! Selamat petang! Warghhhh! Gila lama aku tak update blog ni.. Jatuh menjunam traffic minggu ni.. >_<" Takpe lah, lantaklah traffic tu.. Asalkan ade je org komen ngan follow blog yg x seberapa dan hampeh ni..ngahahaha~ ^^, Terima kasih byk²! Nanti aku balas ye..
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Orite! Keputusan SPM telah pun dikeluarkan.. Bila ntah, 21/22 haribulan? Aku lupaaa~ Dasyattt! >_<" haha. Tahniah kepada siapa yang dapat keputusan yg cemerlang! Yeszaaa! Tahniah jugak pada kakak si Chot(kawan aku), iaitu Ainnur <---- Gila panjang url blog Ainnur tuh.. =O

"zai dpt berapa A?", IM facebook dihantar oleh kakak sdara aku dan kawan² blog, facebook..*pesal semacam je ayat BM aku atas ni? Demm, patutlah BM A- =__=" Warghhh! Tidakk! Kenapa diorg tanya pasal result SPM aku? Adoooi!! Rasa geram pun ade.. Grrr~

Dengan bertemakan lagu Boboiboy yang tetibe aku minat ni, aku pun menjawab ; " Cube tgk info kat FB zai tu, lahir tahun berapa? 1994 kan? Zai baru form 5 lah tahun ni.. Aishhh~=__= "

Ngehhh.. dua tiga orang plak tu tanya.. Nampak sangat aku ni macam tua je..ish3~ Sedih aku yopp.. T.T Kesedihan teman memanchor! 
Ni ni! Form 5 ni! *menyorokkan identiti.. Ai ni penyeganlah ;D

Ujian selaras 1 ni aku dapat 3A (IT aku tak tau A ke B) je! =( sedih! Tapi gembira sebab sejarah aku A+! wahahah!*blagak2 xD Oklah, tak ada apa dah nak taip ni.. Kerja sekolah makin banyak..wuuu~

Ok, akhir kata " wahai orang kampung jagalah kebersihan rumah kita~!" xD
sumber SINI kang teman tak bagi tau kang kome marah teman pulok >_<"

uikss??esok aku pi dataran ipoh, karnival "jom masuk U!" ada sape2 blogger yg pi x? Boleh jumpa..nguhaha

16 comments

March 25, 2011 at 5:16 PM

haha..kau baru f5 eh? lol
tak pe..score lah spm tahun ni

haha...meh baca entry abang meh : Mendidih Bersama : Gadis Tudung Moden

March 25, 2011 at 5:28 PM

hehe.. sabo je la~

March 25, 2011 at 5:46 PM

semakin dasat oit blog ko..

March 25, 2011 at 10:31 PM

gudluk
gudluk

tak minat it
amek kejap je

March 25, 2011 at 10:36 PM

bukan tua la. nampak matang kot. hehehe. btw gud luck spm tahun ni:)

March 25, 2011 at 11:21 PM

goodluck bro!! 11A punyo! haha

March 25, 2011 at 11:57 PM

jgn risau,bdk2 skrg cemerlang,bkn mcm dlu..blajar ssh n teknologi tak byk sgt...cikgu2 pn berpendidikan tinggi skrg...

March 26, 2011 at 12:04 AM

haha..goodluck lah!
adik akak pun spm taun ni :)

March 26, 2011 at 12:16 AM

hahah baru f5 ke...gudluck2

March 26, 2011 at 12:39 AM

zai... sama lew soklan yg aku dpt dari mak2 saudara aku.... deme igt aku dh ambik espiem gamaknyee.... awak takde espiem lg wahoiii xD

March 26, 2011 at 1:54 AM

hee gudluck 4 ur spm :)

March 26, 2011 at 8:26 AM

hope leh jd best student 4 subjek sejarah macam akak..haha..nk pub nama jugak kan..hihi

gud luck zai!!!

March 26, 2011 at 2:34 PM

haha...adekk..eyka pergi sok aww~ nti boleh jumpe kat dataran eypo..:)

March 29, 2011 at 10:22 PM

wahh namaku disitu .hehe ,terima kasih dik :)

March 30, 2011 at 12:31 AM

alamak org salah tnye la nie..hihi good luck spm thn nie..

Meh sini: Wake Up Deela..Forget about Him!!

Sini jugak: Bakal Isteriku Sudah Tiada Dara!!

April 1, 2011 at 3:01 PM

nasib Spm Nelly dah lepas ~

=='

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza