Sunday, March 27, 2011

Home » Syatoza Zai masuk TV ! Banggakan seluruh dunia!

Syatoza Zai masuk TV ! Banggakan seluruh dunia!

Assalamualaikum! Weheett! Aku masok tv weyh! =D

Time aku kecik², aku berambut tocang, suka sangat menulis.. ^_^ Sampailah aku berjaya skang! Thanks kepada Professor Buch dari Stanford University kerana mengajar aku untuk menjadi orang yg berguna! Thanks pada sesiapa yg sayang aku! Terharu aku bile korang ckp aku ni "hero" korang.. T.T
Aku jumpa President Obama.. Tak tau la plak diketahui media..wuuu~ Kantoi²!
Err, kalau korang tgk video tu kat bawah ni, "siswa dari Indonesia" tu salah yekk.. Diorang salah taip tu.. "Siswa Sekolah Menengah" sepatutnya.. ^^"
Click gambar diatas untuk tengok video tersebut.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dah tengok? Ngaaa~ Korang pun boleh gak buat CLICK SINI untuk buat video korang plak ^^,v Aku rasa agak berat sikitlah nk loading pada sesiapa pengguna broadband or streamyx.. Streamyx aku ni pon agak lembab bila nk loading tu.. Sabarlah ye!

12 comments

March 27, 2011 at 9:35 PM

mati-mati aku ingat kau..aku tengh tunggu buffer

baca lah kalau kau sudi : Gadis Tiut Cendrung Musik K-POP

March 27, 2011 at 9:37 PM

hehe..eyka pon prnh wat dulu tau dek!heheXD

March 27, 2011 at 9:58 PM

ececece zai.... hahahaha

March 27, 2011 at 10:29 PM

whoaa ;) menarik . haha .

March 27, 2011 at 10:43 PM

kemain lama lagi buffer. grr

March 27, 2011 at 11:07 PM

aku maen jgk benda ni dulu mase dok study..hehe

March 28, 2011 at 10:13 AM

TAHNIAH ZAI. HEHE :)
bila pulak kak miza nak masuk tv ni. HAHA

March 28, 2011 at 7:29 PM

cik su dah buat gak. best video nie

March 30, 2011 at 12:56 AM

mmg sgt lembab nak loading...
hehe...^^

March 30, 2011 at 5:56 PM

hahaha kaloi pun ade wat gak
kaloi pat sumber ni dr fb

April 1, 2011 at 2:15 AM

mati mati aku tertipu...

Anonymous
April 1, 2011 at 11:44 PM

hahahahahahahaha . terbaiklah zai ! ^^

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza