Tuesday, March 15, 2011

Home » , , , , » JOM JOIN BLOG REVIEW SHARA BUNGA

JOM JOIN BLOG REVIEW SHARA BUNGA

Korang tak suka tak apa. Asalkan zai bahagia..muahahaha~
-click banner atas ni utk ke blog review dari kak shara =) -

Kak Shara ni nak review blog, so zai nak! Rasanya tak pernah lagi org review blog zai ni.. 
Sape lah nk review blog yg x seberape ni kan..sobs2~ *konon² keciwa


- Kak Shara, Errr.. Cikgu BI kan? Teacher, can i go to the toilet,please? =__="

- Sejak tahun lepas lagi aku follow kak shara ni.. Kak Shara ni lah kenalkan aku ngan Ben Ashaari.. Kalau takda Kak Shara ni, xde lah kot aku kenal Ben Ashaari?hohohoho

- Sampai skang blog Kak Shara mengekalkan tema blognya berwarna pink.. Kalaulah aku buat warna pink kat blog ni, camne eh? Nak ke kome dtg blog ni? Aawww~ xD eh, tapi ade yek blogger lelaki yg warna pink blog dia.. aku dah lupa dah.. Dah femes dah kot beliau tu? O.o

- Errr, ada sekali tu, blog dia.. tulisan font yg berangkai ke ape ntah.. Siyez den ckp yg den x brape suka.. *sorry! =D Tapi skang tak dah.. ok jek ^_^

- Aku suka entry yg Kak Shara cite pasal paint tu.. Hamzah Ian gaduh ngan Ayeem..wakakakka! xD Pandai lukis yekk ^_^


tag: Kak miera, Kak mish, bro afiq, bro ayeem! Hambik! haha

- Yg aku heran skang ni.. Sapa yg review sapa ni? >_<" Sama² lah kita review ek..hehe

2 comments

March 15, 2011 at 12:17 PM

hahahah
kite sama sama review.
the besh entry dapat adiah syg :)

noted!

March 16, 2011 at 10:21 PM

Kita kena lah give and take. Jangan dok take je. Tak best lah dunia ;D

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza