Friday, September 17, 2010

Home » Sekolah Hari Ini

Sekolah Hari Ini



*thanks Shinkies! :)

Assalamualaikum, hui2 ^^,
Tengah sedap2 cuti raya, tup2 ada gak skolah ari ni. ='( kemalasan mmg dah menyelubungi diri ni..haha

Ok2, aku pegi gak skolah (selepas dipaksa oleh mama suroh aku gi skolah) =___="

Datang skolah, gi beratur perhimpunan... Part aku x suke skali perhimpunan, cikgu byk ceramah..haha
Kat tapak perhimpunan tu, ek elehhhh..
Sikit gile org datang, pemalas nya korang.. Tgk aku nie..huahuahua
Jumlahnya x smpai 100 org kot sume nya (budak ting.3 + ting. 4 + ting.5 + tingtong! ^__^")
form 6 ngan dak2 form 1 & 2 xtau plak berapa.

Ngehhhh, cikgu x masok kelas langsung! ni la peluangnya ajar pelajar2 yg sikit nie, x la jerit2 mcm sllu tu..hoho
Akibatnya cikgu x dtg kelas :
-budak2 meliar (aku ade ^^, sembang2 ngan cikgu kat pss)haha
-sembang2 (normal)
-tido (normal)

Hahhh, aku mula2 x tegur pon "anne" sebab malu.. ^_______^""
tapi last2 masa nak balik tu, kat PSS
tegur jugak, ckp pasal msg tu..
hohoho, dua2 malu time tu O.o

Waaaa, tetiba rindu dia! =P


P/s : Eqah, JELES hang kat Anim tu ekk..hahaha
mane Zai tau smpai jadi lawa camtu (^_^)v peace2!!

2 comments

September 18, 2010 at 12:17 AM

kumen for your p/s : jeles ? awat nya plak nak jeles aih .
zai : mana anda tau sampai jadi lawa ? *sedey je denga ayat anda (T.T)

September 18, 2010 at 12:59 AM

@anym (: Hahahaha, awat yg sedih nya??

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza