Wednesday, September 8, 2010

Home » "Anne"??

"Anne"??

*cantik kan? good focus ^^,

Wohooo0o0o~ skang cuti skolah dah.. 2 mggu lak tu cuti.. yeahh ^^,


Ok, berdasarkan tajuk title diatas, 'ANNE'?? Lovehoho.. Suka ye zai?

Byk crita yg jd aku ngan "anne" bulan pose nie..

Aku bagi dia coklat! =) 
Coklat cadbury yg bulat ngan yg dairy milk tuh,,
Alhamdulillah dia terima.. Time kasih ^______^

And then,
bile aku x dtg je, pass kirim salam kat kawan bgi kat "anne"hoho

Dua ari terakhir nk cuti, (esok nya lastday skolah, aku x dtg..huk alorhh)
Aku buat note tecik..
kecik jee..
tulis Slamat Hari Raya and tuutt.. rahsia2..haha
xde lah, bese2 je.. smoga eppy cuti nnti..bla bla bla..

Esoknya "anne" ckp kat kawan aku (pompuan)
"bgtau die (zai) slamat ari raya jugak"
kawan aku citer la kat aku..
Sukanyaa~  haha

bye2, take care "anne"

2 comments

September 12, 2010 at 8:11 PM

nampaknya ko sngt menyukai anne tu ye.... wahhh

September 13, 2010 at 7:45 PM

haha.. =') ,malu2..

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza