Tuesday, September 14, 2010

Home » "Anne" lagi,,,

"Anne" lagi,,,


Kesian tgk dak convent, diorg skolah arini (selasa)  *kejam2..
Skolah aku plak ari Jumaat nie.. Adooooi, malas la nk dtg skolah.. 

Bukan ape, dah syok2 cuti kan.. And then lagi satu, segan nk jumpa "anne".. xþ
Aritu, aku suruh la kawan aku tuh (wawa) , tlg smpaikan salam aidilfitri kepada "anne"
pastuh wawa tetibe je bg no "anne" kat aku..ngeehhhh~

Terkejut eden,.. Aku nk mintak kat dia sendiri tapi... smpai bile la agaknya nk mntx depan2??hahaha 
okok, aku ambik no tu.. Pastu esoknya aku anto msg kat "anne" .. ckp la slmat hai raya, maaf late.. Apelah, raya kedua baru nk ucap.. cettt.!
tapi dia x balas pun hingga skang...huuuu~
xpelah, aku faham.. maybe malu ke ape kan.. Saya tahu dia budak baik :)

 SAYIDINA UMAR AL KHATTAB ade berpesan ;
Siapa yang bersabar di atas ujian, Allah sempurnakan sabarnya lalu memasukkannya ke dalam Syurga mana yang dia suka.
*xde kene mengena ngan post entry ni kan?huhu

k,bye2.. Salam...

4 comments

September 15, 2010 at 9:04 PM

ehem ehem . haha ;D

September 16, 2010 at 1:40 AM

ehem2!! =D

Anonymous
September 16, 2010 at 2:04 AM

wahahahaha ....
aq bngge nme aq dw ... agagagaga
btw, gud job ... !! :)

September 16, 2010 at 2:06 AM

wawa~!!!!! suka kau..haha
p/s : lenkali letak la name ko kat situ.. :3

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza