Sunday, September 26, 2010

Home » Merapu kejap

Merapu kejap

Satu hari, saya berjalan2 dan membawa bersama canon eos 5d saya ke sebuah  taman.. So, snap2 la keindahan taman tersebut.. tengah2 snap tu, terasa letih.. banyak sudah saya ambik gambar rasanya..Saya ambik keputusan nak berehat kejap kat taman tu..

Saya tengok ada pasangan kapel dan seorang yg perot nya agak buncit membuat benda pelik sambil menghisap rokok disebelah saya=3
Lepas saya minum air, saya display balik gambar2 yg saya dah tgkp tadi..
wahh, cantik nya ^__^


Lepas saya habis berehat,
saya pon pulang ke rumah..
Dalam perjalanan tu, saya terfikir jugak
xkan saya nak jadi photographer je?
x syokkk! 
saya nak jugak jadi hero!
sebab tu saya suka pakai baju merah, topi merah, ala2 superman and atoman gitu..

Nak sampai rumah je, saya terpandang penutup lubang pada longkang tu,
saya terkejut!
seperti impian saya fikirkan tadi akan jadi kenyataan!


Saya pon masok kedalam
dan
Saya terus diterima!! =D








(sume ini ditulis dari zai, xde copy2..huhu
tiada kene mengena dalam subjek penulisan BM ye..
bahasa rojak je ni.. ^^, k,bye2 )

9 comments

September 26, 2010 at 5:54 PM

agk beli tgk gmbr tuh...huhuhu...pnin nk menafsirkn...huhu

September 26, 2010 at 5:59 PM

wahahhaa, cuba2 =D

September 26, 2010 at 7:18 PM

Selamat Hari Raya aidilfitri btw,
eh da ade Eos....bestnye =)

September 26, 2010 at 8:16 PM

@C -Iena kak!! =D huehue
eh, mane ade beli lagi, tgk title la " merapu" meraban je.. :)
masih lagi x berkemampuan beli camera DSLR..huhu

September 26, 2010 at 10:40 PM

ouh..huhu my bad...sorry2..xpe..jum kumpul duit same2..t da ade kite happy same =)

September 26, 2010 at 10:48 PM

@C -lena orite!! share sama2 yek =D

September 27, 2010 at 9:32 AM

sweettt pic!!!

seyez wa tak tipu...
setiap sudut yang berbeza....

nak lagi...nak lagi...

i want more...=p

September 27, 2010 at 2:39 PM

insyaAllah ada lagi.,. thanks! =D

September 27, 2010 at 3:58 PM

vsit back....n' follow my blog....

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza