Showing posts with label ini cara aku. Show all posts
Showing posts with label ini cara aku. Show all posts

Sunday, January 29, 2012

Ini Memang Cara Aku

Assalamualaikum, yo kome (anda).. Buat apa tu? Tengah tgk AJL atau Ceramah Ustaz Azhar Idrus kat Shah Alam tu? Aku nak tgk ceramah tu, tapi nk streaming lembab lah tenet aku ni =..= Takpa takpa, nnti mesti ada masuk youtube ni ^_^ aku tgk AJL je la dlu..haha
----------------------------------------------------------------------------------------------------


Orite, korang pernah tengok tak orang pegang laptop/netbook dengan cara tak berapa nak normal? Tak pernah? Tgk lah gambar bawah ni;
anggaplah laptop/netbook tu letak kat atas riba.. Kome ni =="
Err.. tak pelik? Biasa je? K,fine.. aku tak kisah..haha. Aku buat camtu sebab aku rasa selesa kat pergelangan tangan ni.. Aku pernah cerita pasal masalah pergelangan tangan aku tu.. Boleh click di entry tarikh paling aku takkan lupa <---sekarang aku dah lupa..kah3 Tapi, aku tak berapa selesa bila nak menaip.. susah kalau posisi camtu nak menaip kat keyboard :)


Ada jugak yang buat macam² posisi dia mengadap laptop.. Asalkan selesa.. 
Ini cara Ayeem Ayam, dia selesa buat camtu tak kiralah tengah edit flash, update entry, main fb dan lain² .. Dia bersyukur yang dada dia besar =..="


Apa cara/posisi/style korang ngadap laptop/netbook plak? Meh la citeee =>


psst~! Aku takda idea langsung nk buat gambar atas tu, tak tau nak lukis tangan..haha.  tgk blog Huzaifah ni, aku ambil sikit idea dari dia la.. simple je tangan, tajam je..haha
Followlah blog dia.. best :)
*update : aku gune netbook utk pakai main fb ke ape.. tapi kalau photoshop2 semua tu pakai pc =)

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza