Monday, January 28, 2013

Home » , , » Program C Pertama Saya

Program C Pertama Saya


#include <stdio.h>
void main()
{
       int umur;
       umur = 19;
       Printf("Assalamualaikum, Hyep! Saya Syatoza. Ini program C pertama saya\n");
       Printf("Oh ya, umur saya %d tahun",umur);
}

output akan menjadi =
               
                     "Assalamualaikum, Hyep! Saya Syatoza, Ini program C pertama saya
                     Oh ya, umur saya 19 tahun"

Haa, itulah program C++ yang pertama aku buat dalam Sem 2 ni.. Wuh..sekarang masih belajar teori. Masih dalam tahu + taktahu..haha

Sekarang ni dok busy dengan 'mini thesis' (PBS) -_- Aku suka gunakan mini thesis daripada PBS. Yelah, Pre-U.. Kalau kat U pggl thesis je kan?
Doakan kami berjaya. InsyaAllah. Amin

2 comments

January 28, 2013 at 2:09 PM

C++!!hehe..best belajar ni :)

January 29, 2013 at 2:48 PM

@Yuyu Mi best kan? bolehlah :)

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza