Friday, December 28, 2012

Home » , , » Neng, ini cara kau ke?

Neng, ini cara kau ke?

Pagi. Selepas solat subuh. Neng (kucing) yang duduk kat luar lompat ke atas tingkap yang tertutup. Tingkap yang ada jerigi ditepi. So Neng boleh duduk di atas tingkap tu. Kehadiran Neng ke rumah aku amat tidak disukai oleh beberapa ekor kucing senior disini. Mungkin sebab Neng agak 'special' berbanding mereka.
Tiba-tiba terdengar bunyi Neng mengiau kuat. Rasanya ada kucing lain nak cari gaduh dengan Neng. Lantas aku membuka tingkap dengan segera dan membuat bunyi "syhhhhhhhhhh". Bunyi suruh orang senyap.haha
Ketika aku buat bunyi sebegitu, Neng terkejut. Ya, Neng jenis selalu terkejut-terkejut. Latah agaknya.

Aku tutup tingkap semula, dan terlihat sesuatu cecair yang terpercik di tingkap.
Rupanya Neng kencing. Besemboq! Agaknya dia terkencing sebab aku buat syhhh secara mengejut?
Ada masa tu, aku kat kedai pernah ternampak kucing tengah bergaduh dan tiba-tiba ada air terpancut. ==" yee. air kencing tu lah.
Adakah mengeluarkan cecair itu salah satu seni mempertahankan diri sebagai kucing? O.o

daaan pesal aku rasa skema tulis entry ni? haha. k, Assalamualaikum ^_^

9 comments

December 28, 2012 at 9:10 PM

erkk. pak cik saya ada kucing jenis cam ni. kucing tu bukan terkencing, tapi terberak. cair pulak tu tinja dia. hahahaha. tapi kucing tu dah hilang, sian dia =(

December 29, 2012 at 11:58 PM

eh mcm kucin sy la..kalau gado musti terkucil-kucil..normal la kot..huhu

December 31, 2012 at 10:31 PM

errrrr euwww, hahahaha. sebaiklah kita takut kucing, pantang rapat mesti ayah halau. hehehe, susah ooo

January 1, 2013 at 9:34 PM

@Amanina uih.. lagi laa..haha. huhu sian =/ harap dia ok

January 1, 2013 at 9:34 PM

@miss fluffy ek? haha. normal kot :)

January 1, 2013 at 9:34 PM

@.ANA. laaa.. takut nape? huhu

January 1, 2013 at 9:34 PM

Takut sangat kot, sbb sesetgh kucing ni ada yang jenis x pernah gaduh..hihi

January 1, 2013 at 9:39 PM

@Budak Nakal ek? 0ooo.. taktau la Neng ni jenis x pernah gaduh ke tak..haha

January 2, 2013 at 4:05 PM

nakal betul ye neng ituuu..

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza