Sunday, January 1, 2012

Home » , , , » Kenangan Blog Syatoza Tahun 2011

Kenangan Blog Syatoza Tahun 2011

Assalamualaikum, hye! Ok, aku dah lama gila tak update. Last update tahun lepas! Gila! mmg lama betoi! (padahal baru 7 hari) . Oh yeah! Selamat tahun baru 2012! ^_^ Apa azam korang? Ish, sape lah ciptakan "azam" ni eh? Adakah orang yang bernama 'Azam' ? =..= Azam aku? Err.. Rasanya aku dah lama tak membuat azam. Yang aku ingat azam aku dulu ialah "nak kurus, nak kurangkan jerawat"  Erk? lupakan...



Orite! Apalah kenangan blog ni ye? Aku rasa first kenangan blog ni ialah aku mendapat DOMAIN!!! haha. Ye, aku menang contest template tercantik.. Pasni kalau aku join lagi contest camtu confirm aku kalah sebab template dah tak cantik. =_=


Kedua, aku buat entry flash! Aku buat flash ni sebab terpengaruh dengan Ayeemayam. Slow-slow aku buat flash entry dah akhirnya dapat macam ni ---> SINI <--- dan start tahu flash lah aku buat header flash ^_^ Sekarang ni aku dah lupa sikit² sebab dah lama tak praktis, tumpu kat SPM je.. *ceyh


Ketiga, ermm.. Ape eh? adoooi lupa dah ni.. Hah! ketiga ialah tutorial dalam blog ni! =) Aku rasa seronok dapat buat tutorial dah mendapat feedback yang baik dari ramai blogger ^^" ramai ke? Tutorial yang paling hot dalam blog aku ni ialah SINI. Pehhh.. Sampai 5,056 Pageviews kot! Bagi aku banyaklah, aku ni blogger biasa je... Tadi paling hot, dan ni hot je, takde "paling" nguhahaha.. ialah SINI! Dengan pageviews sebanyak 3,067 Pageviews!


Keempat.. Apa lagi.. adeh.. Ok, tahun 2011 jugak aku dapat followers sebanyak lebih 1000 ! Tapi dalam 1000+ tu aku rasa segelintir followers just datang dan follow =_=" Ngehh... "I follow you, you follow me" katekan.. Tapi takpe.. Thanks ^_^ Errr jap, tapi followers kekadang bukan pembaca setia kan? =/ Aku rasa ada pembaca setia blog ni, muncullah kau! pfft


Kelima. Apa? Dah la.. aku rasa banyakkkkk lagi kenangan kat blog ni, tapi tak terlintas dan tak tercapai diakalku =..= maaf eh, aku banyak plak merepek kat entry ni.. Sekarang dah pukul 4.21am. Maaf kalau zai ada buat salah yo? Terima kasih.. Bai.. 

6 comments

January 1, 2012 at 3:27 PM

wahh byk kenangan indah utk zai.moga thn ni mencatat kenangan plg indah buat zai dan blog juga.


psst:shoutmix esok gol lah tu kot.pasni dah takda jerit2 kat blog akak lg dah.hehehe.

Anonymous
January 1, 2012 at 6:25 PM

suka suki blog memang wat tersenyum bila teringat balik

January 3, 2012 at 6:52 PM

Congrates Zai.. Pencapaian yg membanggakan. Akak pernah rasanya join contest Zai dulu. Banyak perubahan dalam blog ni. Template yg sangat cantik.

Teruskan berblog dan berkongsi ilmu dengan pembaca yg lain. Tak rugi kalau kita membantu orang lain.. Selamat tahun baru. :-)

January 4, 2012 at 5:30 AM

@Lydia Miza(Aidyl Azim) indah la jugak kak :D

haha, akak dah pakai cbox ehh.. :)


thanks kak!

January 4, 2012 at 5:31 AM

@MaYa MustWany hahaha, yelah... kenangan :)

January 4, 2012 at 5:31 AM

@Nur-nba thanks kak :) contest gambaq eh? haha :) nnti nk buat kot utk kali kedua :) kot je la..

terima kasih kak :) saya menghargainya :D

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza