Monday, November 21, 2011

Home » , , , , » Seorang AWEK diperlukan!!! Please respond to me!

Seorang AWEK diperlukan!!! Please respond to me!

Assalamualaikum.. Gila lama aku tak update.. selalunya update gambar je..  Korang ingat lagi ke kat aku? >_< sedihnya kalau kome tak igt kat aku dah.. T_T

SPM sedang berlangsung, paper yang aku tinggal Science, Seni, Perd ^_^ Lagi 3 paper! Aku akan rindu kat sekolah aku tu.. ='( kat sekolahlah aku belajar sesuatu yang baru, belajar apa itu erti sahabat, apa itu jasa guru, dan dannnn dannnnn kat sekolahlah aku menggatai..erk?

InsyaAllah aku akan pegi balik kat sekolah ni, sebagai form 6, taknak! sebagai Guru ICT / Math / Sejarah yang mengajar kat sekolah tu plak.. maybe?
--------------------------------------------------------------------------------
Sat, apa pandangan korang kat template yang baru ni? Ok tak tulisan entry camni? Tolong beri pendapat anda eh.. terima kasih ^_^ *aku rasa kecik pulak font kat entry ni..
--------------------------------------------------------------------------------

Okeh, kembali kepada tajuk! Memang! Memang aku perlukan seorang awek! *mentang²dahnakhabisSPM,dahnakmenggatal =_="

Aku bukan sesenang gitu je nak ambik awek, tapi! ya ada tapi.. Aku mempunyai syarat aku sendiri..harharhar
email kepada : syatozamemerlukanawekyangkaya@palohotakhangzai.com

Ada tak?
lokasi penggambaran baju : Gerbang Malam Ipoh.
Sponsor secara tidak langsung : Cap Ayam 
Pembetulan : Tanggong -> Tanggung
kbai

8 comments

November 21, 2011 at 3:47 PM

hahaha..hampeh zai..miang bebeno nih.

November 21, 2011 at 3:55 PM

apakah ? HAHHA

November 22, 2011 at 2:16 AM

hampehhh.... hahahahaha

November 22, 2011 at 7:26 PM

saya takboleh TANGGONG zai dan tak ada superbike apatah lagi kereta mewah. haha

November 27, 2011 at 3:35 PM

@najihah sahami mana ada miang! :P:P:P:P

November 27, 2011 at 3:35 PM

@aliya atina awat? nak daftar sebagai calon ka? nguhahaha

November 27, 2011 at 3:35 PM

@Mirul mejah mesti sukeeee :P

November 27, 2011 at 3:36 PM

@Alia Laila alaaaa, TANGGONG lah saya! akak ada camera! jadi la tu! xD

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza