Monday, March 14, 2011

Home » , , , , » Apa nak update ni haaa??

Apa nak update ni haaa??

Salam'alaikum.. Woooowoooit! Selamat hari isnin! Dah makan ke? Aku ngah lapo ni, dari pagi tadi tak makan nasi.. Dok makan roti je.. *aceceee, ke diet zai?haha

Diet? Huahuahua~ Aku rasa aku tak pernah lagi mengamalkan diet ni.. betul, serius ler aku cakap.. tak pernah, maintain je badan aku ni.. *puek~
Kalaulah aku diet, hurmm.. Mau terkejut family aku.. =D 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Korang nampak tak tangan yg pegang lens tu, nmpk pelikkan? Kan ade aku cite dulu yg tangan aku patah/seliuh.. Besar lagi tangan aku dari camera tu.HAHA

Aku baru balik dari Baling, Kedah.. Aku kahwin kat sana.. ^_^" Takdelah, kakak sdara kawin.. :)
Weh, nak tau tak, sampai skang aku still tak tahu, apa itu sepupu , adik sepupu.. dua pupu.. Kupu²..hoho. Ape ek? Boleh anto komen tak gitau apa itu "sepupu"? O.o Aku malas ni nk search google.. ;D

Aku mintak maaf yek, entry² aku sebelum ni.. Ada dua entry aku delete.. ntah la, macam tak best jek entry tu..huhu. Sekarang ni, aku rasa macam lemahhh sangat nk blogging.. Adoi, tak ada idea apa nk blogging.. Kalaulah dapat idea mencurah² melimpah macam bulan 11, 12 tahun lepas.. Memang best! =D Zaman kegemilangan idea kepala otak aku tu..ekekeke~ 
Nanti aku balas comment korang yek, jangan plak cop aku ni blogger sombong.. =( bye2

4 comments

March 14, 2011 at 8:24 PM

Zai sombong! Hahaha ;D tetiba.

Sepupu tu anak kepada adik beradik mak bapak kita. Adik sepupu merujuk kepada sepupu yang muda dari kita lah. Hesh. babab kang. Dua pupu tu anak kepada sepupu mak bapak kita.

Done!

March 14, 2011 at 9:28 PM

@Puan Besar Shag Yahayatetibe nk babab zai ni nape :(wuwuwuuwwuuuw! 0oooo, gitu2.. ada faham sudah :D abeh tu, sepupu papat , dua papat tu apa? haha xD

March 14, 2011 at 10:05 PM

sepupu sepapat tu sepupu kpd ketupat :D

March 14, 2011 at 10:20 PM

@Farah Hanim ceyhh!! ketupat ketipat tu apa plak? ekekekke

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza