Saturday, January 1, 2011

Home » Tarikh 5/8/2010 paling aku takkan lupa (entry pendek)

Tarikh 5/8/2010 paling aku takkan lupa (entry pendek)

Assalamualaikum.. Yeahaaa! 2011 dah yek ^_^ Aku pegi blogwalking.. jalan² dari satu blog ke satu blog.. Banyak entry diorg buat pasal 2010.. Siap buat peristiwa lagi apa yg berlaku dari bulan January 2010 sampai December 2010.. Huiyohh, aku malas nak buat camtu.. Bukan apa, aku lupa haribulan peristiwa tu.. xD 
Tarikh yg paling aku takkan lupa;
5/8/2010
Yeke takkan lupa tarikh tu? *Lagi setahun, dua tahun kemudian sure aku lupa dah..haha
Ini yang berlaku.. (click readmore)


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Jeng³!
Hahahhaa, aku jatuh moto buat kali pertamanya.. Nasib baik tak langgar kete ke ape.. Cuma langgar pasir je.. tergelincir kat highway ^__^" Highway biasa yek, bukan highway PLUS tu.. Dengar cite, tempat yg aku jatuh tu.. Ade lagi sorang dua yg tergelincir kat situ.. Huhh, bahaya sungguh jalan tu.. 
Bukan patah, tapi...
(dalam bulatan merah) dia terkeluar sikit.. Lari dari tempat yg sepatutnya..
Oklah, malas cite lagi.. Nak selanjutnya, pandai2 cari dalam blog ni ^_^..
Lapor ni, mane makan lagi.. Bye²!

16 comments

January 1, 2011 at 3:17 PM

terasa2... hehe... sy laa 2 yang tlis dr jan smpai disember.. hehe... =)

January 1, 2011 at 4:10 PM

hoho.. kak nieza pulak bulan 6 xcident.. now telah meninggalkan parut yg takkan ilang... kat tgn.. kat kaki.. wuwuwu... cacat dah...XD

January 1, 2011 at 4:29 PM

woo...alahai..tu la, die nakal sgt ni..hihi

January 1, 2011 at 4:31 PM

@~@m!_L!y@~eheh, jgn la terasa ..huhu ^_^

@Nieza Michalaa, yeke? xpe2, tetap cantik :P

@cik mieraerkk.. nakal tapi baik :)

January 1, 2011 at 5:18 PM

huih takut lak anne tgk walaupun dah berbalut..hehe

January 1, 2011 at 5:41 PM

wahh .ayat permulaan tuh macam perli yaya jepp :P
hebat la tngan zai :P
hehehe

January 1, 2011 at 6:46 PM

dasat aku tengok tangan ko bengkak semacam jer..aku pernah kena gak..kat lutut..

January 1, 2011 at 8:50 PM

aiyooo..sakit wuu kalau terlari sikit mcm tu..dlu pernah jatuh tgga n urat mcm lari skit kat area buku lali..syukur laa xmasuk hospital pape..minta urut dr kawan je..nasib baik dia pakar=p^__^

January 1, 2011 at 9:00 PM

urmm..nk puji byk2 leh..blog ni lawaaaaaaa...suka tgk..aha=p

uiks header tu comel,smua laa lawa..^_^

*admiring*^__^

January 1, 2011 at 9:56 PM

@aNnEehehehe, yg bukak nye lagi takot,, pandai2 cari dalam blog ni ek :)

@yaya(;huh? O.o mane ade..haha
hebat wohh,, macam power rangers! :P

@JIJI YUwarghh, lutut lgi seksa nk jalan.. kan? :(

@Roxy zaizai kene masuk hospitall..huhu
tgn zai x normal sikit.. nmpk lain *_* ehh, thanks kak! =D saya hargainya :)

January 1, 2011 at 11:06 PM

Ganas adik kita ni. Hehe. Lepas ni baik baik nak merempit pun. P khatam ilmu dgn pro pro rempit :P Bye!

http://shagcomot.blogspot.com/

Anonymous
January 1, 2011 at 11:30 PM

seb baik xde pape..ishh..mcm mne pasir de kat highway ni..

January 2, 2011 at 12:15 AM

@Shaghuahauhau, dah rasa fobia jek naik moto skang ni >_<"

@misyamissyou bukan highway plus tu.. highway biasa , lori byk lalu situ. maybe sebabkan lori pasir kot?? sebab pasir zai eksiden tu lembut je.. =3

January 2, 2011 at 12:58 AM

hai sis, selamat tahun baru..salam kenal...akak dah follow, kalau sudi follow me back k!!

January 2, 2011 at 3:31 PM

hari nie aku kena perli dgn zai <--- seyes tak blh lupa jugak..hahahaha

January 2, 2011 at 3:34 PM

@wahidahye ^_^ salam tahun baru :)
erkk.. saya ni lelaki la.. =\

@Gayahspearsmuahahahha! mane ade zai perli! >_<"

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza