Tuesday, January 25, 2011

Home » , , , , » Cerita hari ini... *tak ada idea

Cerita hari ini... *tak ada idea

Assalamualaikum, ^_^ hallo sume! Pa habaq hampa? sihat² ka? Cek rindu blog cek ni aih! Maaflah, cek dok sibuk ja studiaq *study dan malas plak nk berblogging.. Asyik² bW je..
Sekarang ni, cek nak update pasal cite arini.. ^^,
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Orite! First! Kat sekolah
Okeh, macam biasa pergi skolah tepat pada pukul 7am.. Masa nak naik tangga menuju ke kelas, aku tengok org depan aku ni si "ANNE"! Yawww~ Aku diam je, malas nak tegur. Padamasa yg sama jugak aku still mengantuk lagi.. Zzzzz~ -__-

Subjek IT plak, blajar pasal principal of bla bla bla mende ntah.. Lupa den =__="
minggu depan kelas aku kene buat coursework pasal Multimedia, bebas nk pilih tajuk apa.. Dengan bebasnya aku dapat idea! Harap idea aku ni berjaya ! ^_^ *coursework ke? ke assignment? aiyoo, konpius aku weyh!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tengok crita " Kiteretsu " " Tiramisu " kat tv tadi
Lama aku tak tengok cite ni, asyik² lupa dan x sempat ja nak tgk.. Tadi aku sempatlah tengok jap, si Faris ( Zain Ruffedge ) hantar Melur ( Amani ) ke tempat keje dia..
Faris tlg buka pintu kereta untuk Melur keluar.. Dan Faris pun berlalu pergi..
Sorang pakcik guard tu nmpk si Faris tu, dia tanya Melur ;
"siapa tu? boyfriend ye?". Melur jawab " eh, itu Faris.. Kawan je"
Jap, aku nak ubah ; 
Aku tlg buka pintu kereta untuk perempuan tu keluar..
Sorang pakcik guard tu nmpk si perempuan tu, dia pun tanya aku ;
"siapa tu? girlfriend ye?". Aku pun jawab dengan selambanya..
 " eh, tu mak saya"
=____="
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Eh, aku lupa something.. Hah! Pasal GA GAYAHSPEARS ni.. Esok pengumuman pemenang²! ^_^ Siapa yg akan menang? Tempat pertama hingga saguhati? O.o Aku? ceyhhh~ Blog aku ni buruk! Byk lagi blog yg lebih cantik kemas dari teratak blog aku ni.. T.T
Tapi, kalau blog aku ni menang.. Kalaulah.. Ya Allah! Seronoknya aku! ^_^ tak dapat ucap apa², sebab aku ni tengah menaip, bukan bercakap.. xD


*Maaf merapu² je entry ni.. sebab tak ada idea nk update ni weyh.. Kang org igt blog ni dah mati plak..huu~ Eh, ade ke orang nk baca entry ni? O.o Macam tak ada je.. T.T isk isk...

10 comments

January 25, 2011 at 8:32 PM

ok le tu apdet jugak kan..ehhe

January 25, 2011 at 8:35 PM

okay part last tu kelakar.HAHA

January 25, 2011 at 8:48 PM

@JIJI YUhahaha, asalkan update ^_^

@amir aizatceyhh, ikhlas ke? O.o :P haha

January 25, 2011 at 8:53 PM

eih ikhlas.org kt cnie pon study,xsmpat tgk tonton.so bace update ni pon da gelak jugak,hehe

January 25, 2011 at 8:58 PM

@amir aizathaha.. thanks ^_^
nk tgk tonton dot com dot my plak sangkut2, tenet lembab! =__="

January 25, 2011 at 10:08 PM

blog syatoza idop lagi..hahaha;)

January 25, 2011 at 11:19 PM

'Muda nya Mak awak. Saya nak ngorat boleh?' - Pakcik Guard.

January 26, 2011 at 12:04 PM

cool la tab baru zai tu... heheh...^_^

January 26, 2011 at 4:03 PM

@aNnEyeah! hik3 ^_^


@Puan Besar Shag Yahaya xboleh! saya xnak anda jadi bapak saya! xD hahaha

@Nieza Michahuh? cool la sgt >_<" thanks :D

January 27, 2011 at 1:51 PM

Tahniah adik ZAi..hihi.. da tahu kan sape pemenangnye??? lalalal

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza