Tuesday, January 29, 2013

Home » , , , » Kertas dinding cantik (wallpaper)

Kertas dinding cantik (wallpaper)

Assalamualaikum :)

Aku jenis jarang tukar wallpaper desktop aku ni.
Tadi aku tengok ade page JOMPHP post wallpaper desktop dia. Lawa..haha
So aku google gambar tu, jumpa. Tapi aku terjumpa yang lagi menarik perhatian akulah.
So, ni lah wallpaper desktop aku sekarang;

Aku suka dengan kehijauan kaler tu. Rasa tenang je..haha. Desktop baru diperkemaskan. Kalau tak sebelum ni jadi camni ;

Haa.. bila ada sesuatu projek nak disiapkan, camtu la jadinya. terabur.. =="

Untuk wallpaper yang pertama tu kat SINI dan yang kedua tu kat SINI
atau lain-lain wallpaper di SINI , gambar bunga² di SINI . Banyak 'sini' ya?

psstt.. like page JOMPHP, banyak info² IT di sana :)

2 comments

January 29, 2013 at 8:25 PM

nak kena tukar jugak ni. banyak yang cantik cantik ^^

January 31, 2013 at 3:49 PM

@Amanina tukarlah :)

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza