Tuesday, January 29, 2013

Home » » Kenapa aku tidak dapat apa yang aku mahu?

Kenapa aku tidak dapat apa yang aku mahu?

Kita sering kali bertanya,"kenapa aku tidak dapat apa yang aku mahu?"

Quran menjawab," boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia baik bagimu. Boleh jadi kamu menyayangi sesuatu padahal ia buruk bagimu. Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahuinya. "
(surah al-baqarah, ayat 216)

:)



Thanks Ainaa yg post kat fb aku tahun lepas.
Ya, dah lama dia post. Ayat tu macam bagi aku..entahlah nak terangkan camne. bermakna kot?heh


assalamualaikum :)
#autopublish

2 comments

January 29, 2013 at 10:56 AM

terharu :')

setiap yg berlaku pasti ada hikmahnya :)

January 29, 2013 at 2:48 PM

@N.A.Z iyep :)

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza