Thursday, July 7, 2011

Home » , , » Kenapa Google Remove Blog?

Kenapa Google Remove Blog?

Assalamualaikum! Uikss? GILA lama aku tak update blog ni.. Ntahlah, rasa tak semangat je nak update blog dah =\ Nak² plak exam trial SPM dah nak dekat ni, nk backup subject lepas² belum lagi ni..waaa~ 


Mid year exam terok! *walaupun semua lulus.. Satu "A-" je?! Itu pun sejarah.. Aku nak macam exam bulan 3 dulu.. Ada banyak sikit "A" nya.. sobs T.T Takpelah, aku bersyukur sebab takda subject yang fail.. Alhamdulillah ^_^
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Korang rasa, blog korang boleh kena remove oleh pakcik Google sendiri tak?
Korang rasa, apa yang korang akan rasa? =_____="

Ingat tak entry ni?
Dalam komen entry tu, Encik Nescafe Ais mengatakan blognya sudah diremove oleh Google. Sebab apa blog beliau diremove? Baru aku tahu kenapa! Dalam entry Cikgu Dahlia ada jawapannya.. Jeng3 ^^" Click bawah ni;

Udah baca? Adeehh, gitulah.. Aku pun ada banyak jugak komen yang disertakan dengan link URL, lepas ni kene dua tiga empat kali fikir untuk di'approved'kan.. ^^,v
-Beware-
sumber gambar dari google images

5 comments

July 7, 2011 at 5:42 PM

kaloooo takkk approve commentsss pon bole kena remove by gooooogle ? ?

July 9, 2011 at 6:11 AM

baru la aku tau.. ayooo

July 11, 2011 at 7:42 PM

thanks share info ni..

January 8, 2012 at 1:46 AM

Shag baru tau. Sorry ye Zai. Lepas ni tade dah link. Plain text je. Hik ;))

March 14, 2012 at 11:02 PM

@aliya atina kalau x approve, rasanya tak kene kot :)kot lah, sy bukan org google...hehe

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza