Sunday, July 17, 2011

Home » , , » Aku kene halau dari rumah! T.T

Aku kene halau dari rumah! T.T

"Malam semakin gelap, segala penghuni alam ni sudah dibuai mimpi.. Suasana sunyi gelita kecuali bunyian taipan jari jemari aku yang pantas seakan Superbike Kawasaki Ninja pada keyboard ini.. Angin malam pagi menyejukkan saraf² di badanku.. Malam ini aku keseorangan, tiada teman.. Keseorangan menghadap komputer sambil ber"facebook" dan ber"blogging". Hanya PC ini sajalah temanku pada waktu malam ni. Ya, malam ini sahaja......
Assalamualaikum! Wooot! Selamat malam kome! Dah tido ke? Aih, kalau dah tido takkan lah kome bace kot ye? =____=" Aje nye ye kome ni....... We'eh, aku kene halau dari rumah? ya, memang aku menaip entry ni kat luar rumah aku. Tapi aku bukan kene halau lah beb.. Sorry sikit, aku ni budak baik yek! 

Aku sekarang kat rumah kawan baik aku (PRINCE)... Baik ke? Err, takkan kawan jahat plak kan? Aku tido sini malam ni! Makbapak  dia pegi KL kot, kene tinggallah si Prince ni..HAHAHAH Padan muke ko price! >=P So, aku dengan lagi 3 orang kawan yang lain pun temanlah si penakot ni..keh3. 
*tu dia, si Prince kene buli dengan aku malam ni >=) Muahaahha~
Aku last join dari 3 orang ni, sebab aku last minute tadi baru tahu yang 3kawan ni tido kat rumah Prince ni.. Hohohohoh.. Aku mintak kebenaran mamapapa aku..  Memula mama tak kasi, tapi aku dengan yakinnya menggunakan ayat yang sering aku tackle awek sekolah, akhirnya dapat jugak! HAHAHAHA *ok, ada penipuan disitu.. ==" Aku cakap elok² lerr, kan aku dah gitau tadi yang aku ni budak baik... >_<


Hehh, aku mula dah merapu kat blog ni..ish3... Korang! Camne background hijo blog aku ni? Ok tak? nantikan transformasi baru WWW.SYATOZA.COM!! ^_^
kredit : SINI, SINI  Kita kene jadi blogger yang beretika kan? <-- tuih~

4 comments

July 17, 2011 at 3:12 AM

sukee wane hijau ni..cntik..damaii jee..:)

July 17, 2011 at 10:06 AM

SALAM..
abg eq guna DSLR CANON..mmg mana2 pergi usung kamera..hehe

July 17, 2011 at 10:21 AM

header plus background and everything kt blog ni gempak :DD!!

thx for the advice about hot tiket n youthclub tu hehe..

July 17, 2011 at 5:37 PM

hohohohhoh...ade transformasi?eksaited nyaa nk tgk.

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza