Monday, July 5, 2010

Home » hari ini boring

hari ini boring


Yeah, very da boring today..wakakaka

cikgu x masok kelas pon.. yg masok cikgu math, blajar bab probability.
Maaf kene potong yg tu =P
habes dah bab tu, nk masok bab baru esok iaitu
CIRCLE III!!! 
aku benci kuasa 2 circle nie sejak form2. *form 2 ek??
adehhh, tapi kene blajar gak..kan3??

..................................................................................................

Kelas STA dah dapat result no senarai kedudukan dalam kelas.
Kelas aku x dapat lagi..wuuu
Kelas lain SA ngan SC2 dah dpt dah..
Si 'dia' dapat no 8
ok la tuh, yg aku ingatlah, bab2 agama (ada 3 subject berkaitan agama) 
dia dapat A :)

*kakak sape la aku copy paste nie..huk3

yang aku nie........
Ya Allah, takot nya!!
bila agaknya dapat ek list kedudukan tu?
confirm tercorot nieeee..
eh2, jgn la fikir negative plak zai oit..huhu

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza