Wednesday, July 7, 2010

Home » 10hb makin hampir !

10hb makin hampir !




Assalamualaikum, haluuu ^^, selamat petang..
dah makan tghari ke? aku/zai/saya lom makan lagi.. balik2 skolah je trus on PC..huahua


...........................................................................................................................
Hari Penghargaan SYS makin hampir iaitu 10hb(sabtu) ini.
Akhirnya aku berjaya menjadi sebagai Videographer..muahahahha
Tgkp video Raja Muda nanti ^_^

Minggu ni sibuk sgt2, raptai dan macam2 lagi persediaan..
Termasuk la aku skali.. *jadi penyebok =B

Aku dah mula suka dah ngan manual camera nie :)
Dlu sllu guna automode, skang dah guna manual.
Aku pakai camera digital je..
Nak pkai DSLR x cukop duet..sobs2

ok, nak tido la..bye2
selamat petang ^_^ 
Zzzzzzz~



Psssttt: Thanks kepada semua yg datang kat blog nie,
and TQ follow Zai :)

2 comments

July 7, 2010 at 10:05 PM

best kan kalau ade Dslr dik?jom kumpul duit beli dslr..=)

July 7, 2010 at 10:27 PM

yup2. :) jomm! haha

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza