Saturday, August 13, 2011

Home » , , , » Siapa nak Contact Lens FREE? Jom join contest ni!

Siapa nak Contact Lens FREE? Jom join contest ni!

Assalamualaikum! Whooooaaaaaa!!!!!!! Apa khabar korang? Sihat? Selamat Berbuka/Bersahur/Berpuasa ya.. Petang tadi aku and the geng pegi shoot prewedding kat pekan dan tempat bersejarah iaitu tuttt~ *Malas aku nak gitau.. Maaf! ^_^" Best! Alhamdulillah syukur sebab cuaca yang mendung, tak panas =)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


CONTEST : CANDID PHOTO!
psst~ click gambo Byha kat bawah ni pastu zoom kat mata dia.. Biru wohh =0 Jelez gua, gua asyik² pakai contact lens warna merah je.. *ade ke merah? =="
Jom join contest ni! Dianjurkan oleh NABIHAH dari OhhByha! 
Apa hadiahnya? :
Dueba Series - Pop C Light Grey
Dueba Series - Pop C Light Brown
Siapa nak Contact Lens?!!! Siapa nak?!!! *saya saya! =="
Sila CLICK DI LINK INI. Syarat² pernyertaan pun ada di sana ^_^ Terima Kasih!

1 comment

August 13, 2011 at 11:12 PM

Mcm2 la pesen mata bebudak zaman skg neh... sekali tgk pelik, berkali tgk menyampah pun ade, hehehe :P

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza