Saturday, October 30, 2010

Home » Di taq oleh Eyka Elisha

Di taq oleh Eyka Elisha

*comel! :) thanks zemex!


Salam.. haluuu~
Hehhh, penat..
Baru je balik dari Ipoh.. Ujan je arini..huhu
dan
Baru je lepas makan Zinger Buger..muahahah =þ


Eh, lupa laa.. Aku di tag!! ke taq? confuse2..
Di tag oleh makcik Eyka Elisha.. Sedap name tu =)



MENCARI IDENTITI BLOGGER
Once you have been tagged, you are supposed to write a note with 25 random things, fact, habits, or goal about you. At the end, choose 25 people to be tagged. You have to tagged the person who tagged you. If I tag you, its because I want to know more about you :D


jap, aku x faham =\


Selepas anda telah ditandakan, anda diharapkan untuk menulis nota dengan 25 hal rawak, fakta, kebiasaan, atau tujuan tentang anda. Pada akhirnya, memilih 25 orang yang harus ditanda. Anda perlu tag orang yang tag anda. Jika saya tag anda, kerana saya ingin tahu lebih banyak tentang anda :D


Ohh, camtu..hahaha
eh, kejappp!
25 perkara?!
Perghhhh~
10 boleh? x larat sgt dah ni..huhu


1) Saya selalu tidur lewat
2) Saya selalu bangun lewat dari tidur
3) Tapi saya selalu dtg awal ke sekolah..hahaha ^___^"
4) Saya seorang lelaki! Terpaksa di bold kan.. selalu sgt org igt aku ni pompuan.. =__="
5) Tanpa cermin mata, saya rasa saya x leh nk hidup senang sgt..haha =þ
6) Saya mengidamkan DSLR Sony! Sony α !
7) Nak join jadi geng Sony α.. =)))
8) Saya selalu sgt2 mengadap PC.. adooi O.o
9) Oh, tinggi saya 173 kot.. berat?? errr...89kg.. woooo~ gemuk2.. T.T
10) Saya ni agak pemalas la jugak
11) Bila saya nak buat sesuatu, tetibe saya jadi rajin! haha
12) Saya dengar semua jenis music! X kisah la RnB ke hip hop ke hape..
13) Saya suka colour biru dan hijau
15) Saya sangat2 berpuas hati dengan blog saya sekarang ni.. hee~ i love it! simple pimple..hoho
16) Saya sukakan mathematic! but bile dah exam, sume blank! =________="
17) Saya suka tidur! ZZzzzzzzzz~
18) Eh, sorry.. tertido
19) Saya sukakan seseorang
20) Di gelar "Anne" yaww~ <3
21) Xnak kapel ngan dia
22) Nak kawan saje ngan dia..
23) Pastu jadi kawan baik =)
24) Pastu ape?
25) Pastu meminang.. eh xde2!!
26) Saya kecik lagi, jgn nak menggatal! Blajo dlu.. Dah berjaya dalam hidup, barulah cari sukahati pon nak wat ape.. ayatt~ ^___^" haha

Pastu nak kene tag 25 orang? giler!
Aku buat 5 orang je la ek..
Xbaik dera org..hoho 
Sape mangsa nya? sapee?????
nantikan di shoutmix anda!

13 comments

October 30, 2010 at 9:03 PM

erk? ngat pompuan td. sori. :)

October 30, 2010 at 9:12 PM

hahahha, xpelah,, dah biasa kene :D

October 30, 2010 at 9:25 PM

kih5~pnt erk jwb soalan spm..
btw,thnx coz bls tag tuh...
cyg die..muahhxx!! ^^

October 30, 2010 at 9:32 PM

eyka, hee.. welcome.. jgn la mmuahhxx saya! xbaik.. =___="

October 30, 2010 at 9:55 PM

ok2 x muahhxx
hug je bley? =.=
hahahahaha ^^

October 30, 2010 at 10:00 PM

lagi laaa.... =___="""""

October 31, 2010 at 12:11 AM

saya pun suka tido...hahahaha
tido itu best..!!!

October 31, 2010 at 12:13 AM

tido itu indah! hahaha ^^,

October 31, 2010 at 12:35 AM

hmm..sukakan pendedahan khas tu..
no 20..wow...berani u..hahahaha...

October 31, 2010 at 12:42 AM

ahahahha, berani dengan niat yg ikhlas x pe kan u.. :D

November 1, 2010 at 6:06 PM

omg! lelaki ka?? mati2 ingat pompuan td.. :P
sowi~~~~~~~~~~~~~

November 1, 2010 at 8:32 PM

hahaha.. zai2... yg no.20 - 25 tu takleh tahan... keh3......

November 1, 2010 at 9:37 PM

mirul : keh3~ ^^, aku sebut "M" kang! haha

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza